2015年3月15日 星期日

俄羅斯的Sasha在寄來的明信片上寫到


[明信片#017]俄羅斯的Sasha在寄來的明信片上寫到,我喜歡烹飪,收集不一樣的食譜,然後每個週末煮一道新菜。我喜歡我的家、我愛我的家人,我花很多時間在家裡,我喜歡閱讀,坐在一張靠近綠色燈的大椅子上。

“I like cook. I collect recipes of different dishes. And every weekend I cook new dishes. I love my home , I love my family. I spend many time at my home. I like read. I sit in big chair near a green lamp " -Sasha

沒有留言: